۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۶۴۳۸۸۹
حجت الاسلام خادمی خبر داد؛

راه اندازی کارگاه تولید ماسک| پخش روزانه هزار پکیج درمانی

راه اندازی کارگاه تولید ماسک| پخش روزانه هزار پکیج درمانی
حجت الاسلام خادمی گفت: کارگاه تولیدی ماسک از سوی مدرسه علمیه امام جعفر صادق و با همکاری گروه جهادی مدافعان حرم شهرستان و با حضور طلبه‌های خواهر راه اندازی شد.
حجت الاسلام خادمی، مسئول قرارگاه مقابله با کرونا ویروس در مدرسه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه کرونا ویرس وارد استان و شهرستان اندیمشک شده است، خاطرنشان کرد: از آنجا که حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) تا بهبود اوضاع تعطیل است و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت مقابله، مدیریت طلاب مدرسه تصمیم بر راه اندازی پویش حوزوی مبارزه با کرونا گرفتند.

مسئول قرارگاه مقابله با کرونا ویروس در مدرسه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک در رابطه با فعالیت‌های پویش گفت: ضدعفونی و گندزدایی معابر پرتردد شهرستان هر شب به همت طلاب مدرسه صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام خادمی ادامه داد: پخش روزانه هزار پکیچ درمانی (یک عدد ماسک، یک عدد دستکش، یک عدد بروشور) در کنار راه اندازی کارگاه تولید ماسک از دیگر فعالیت‌های مدرسه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک برای مقابله با کرونا ویروس است.

وی اضافه کرد: کارگاه تولیدی ماسک از سوی مدرسه و با همکاری گروه جهادی مدافعان حرم شهرستان و با حضور طلبه‌های خواهر راه اندازی شده است که ماسک‌ها پس از ساخته شدن بصورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

مسئول قرارگاه مقابله با کرونا ویروس در مدرسه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک گفت: یک ایستگاه  تنفس سالم ثابت در مرکز شهر از سوی مدرسه راه اندازی شده است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات